AKTIVER JAVASCRIPT FOR AT HANDLE. SE INSTRUKTION HER:

 

imarketing
Jernbanegade 23B
4000 Roskilde
Telefon: 47 17 32 64
E-mail: info@imarketing.dk

Hvad er formålet med en messe?

Ja, hvis du er marketingchef, så vil du sikkert sige noget i retning af:

"Vi skal ud og Brande os" eller " Vi skal vise, at vi er her" eller "Vi skal se at få brugt de penge, jeg har kæmpet mig til på markedsføringsbudgettet - og vi er jo synlige.

Hvis du er salgschef har du sikkert denne indgang til virksomhedens deltagelse på messer:

"Vi er her for at sælge vores produkter" - "Uden kunder har vi ingen virksomhed" - "Det er kunderne der betaler din og min løn"

Med denne lille artikel håber jeg at prøve at overbevise marketingchefen om, at der er en anden vej, for jeg må indrømme, at jeg er enig med salgschefen om, at markedsføring drejer sig om at sælge virksomhedens produkter og serviceydelser.

Hvis man investerer sin energi i at levere og sælge et godt produkt, som folk er tilfredse med, så kommer branding helt af sig selv, som en velkommen og positiv sidegevinst.

Og den kommer, fordi man har nogle gode, ægte, positive historier at fortælle.

Hånden på hjertet: Hvor mange % af alt det markedsføringsmateriale, du har indsamlet på diverse messer i hele dit liv har du nogen sinde kigget på een eneste gang efter du kom hjem?

Hvorfor tror du, at det forholder sig anderledes for dine kunder?

Messer er hyggelige og sjove og spændende; men hvis du virkelig skal sælge dine produkter i store styktal, så er messer ikke sagen. Det var de for 10 år siden - før Internettet kom.

 

Hvorfor tage på messe og præsentere sine produkter for nogle få tusinde besøgende, når du kan nå hele verden på Internettet?

Nu er din indvending sikkert, at du ikke har haft den største succes på Internettet til dato.

Men det skyldes ikke, at der er noget galt med denne salgskanal - det betyder bare, at du indtil i dag ikke har mødt en virksomhed, der har specialiseret sig i at kunne sælge et hvilket som helst produkt til en hvilken som helst målgruppe på Internettet.

Alle virksomheder har et begrænset budget til deres markedsføring.

HVORDAN virksomheden anvender dette budget er AFGØRENDE for om virksomheden er her i morgen.

Markedsføring på Internettet er kommet - og det er kommet for at blive.

Jo før du får øjnene op for potentialet i markedsføring på Internettet, jo bedre er din virksomhed stillet.

Der sker store ting på Internettet i disse år - mere og mere handel flytter over på Internettet. Jeg taler ikke kun om webshops; nej jeg taler om al handel - dvs. udveksling af varer og tjenenesteydelser mellem virksomheder (b2b) eller mellem virksomheder og kunder (b2c).

iMARKETING hjælper virksomheder med deres markedsføring på Internettet.

Hvis du kan holde ud at tale med nogen, der næsten siger: "Return On Inventment (ROI)" i hver anden sætning, så har vi sikkert mange andre ting til fælles.

Vi hjælper vores kunder til at få så mange nye kunder som muligt for mindst mulige investering - hurtigst muligt

Ring på 47 17 32 64 i hverdage mellem 8 og 16 eller send os en e-mail og spørg hvad vi kan gøre for din virksomhed. Det koster ikke noget at spørge.

Hvis du ikke er klar til at tale med os er du også velkommen til blot at bede om at komme på vores mailingliste.


 

Få Flere Besøgende

 

iMARKETING - Jernbanegade 23 B - 4000 Roskilde - Tlf.: 47 17 32 64 - E-mail: info@imarketing.dk - Hjemmeside: www.imarketing.dk

Cookies

 

    
Websitet bruger cookies for at forbedre din oplevelse, vurdere brugen af de enkelte elementer på websitet og til at støtte markedsføringen af vores services. Ved at klikke videre på websitet accepterer du websitets brug af cookies.  Læs mere om websitets cookies.