AKTIVER JAVASCRIPT FOR AT HANDLE. SE INSTRUKTION HER:

 

imarketing
Jernbanegade 23B
4000 Roskilde
Telefon: 47 17 32 64
E-mail: info@imarketing.dk

Få et godt tilbud
Få optimeret dine Google AdWords kampagner.

Udfyld formularen og få tilsendt et godt tilbud på under 24 timer

Indtast koden i feltet herunder: kwv
Vi svarer typisk tilbage på under en time mellem 8 og 17 på hverdage.

Du har flere muligheder for at kommunikere med dine kommende kunder - men hvordan kan du vide om de kan lide det du skriver? Hvis du ikke splittester så kan du aldrig finde ud af det.

Vi har udviklet og integereret CMSjet splittester så du kan A/B splitteste dine sider, nyhedsbreve og autoresponder udsendelser.

Splittest er et vigtigt marketingsværktøj der anvendes til optimering og giver dig sammen med vores tracking værktøj vigtig viden om, hvad der fungerer bedre end noget andet.

Ideen med splittesten er, at du finder ud af hvad der fungerer bedst inden du udsætter alle dine kunde-emner eller kunder for den dårligst fungerende udgave.

Hvis du f.eks. har overvejet 4 forskellige overskrifter på en side på din hjemmeside, hvordan skal du så vide hvilken overskrift, der bedst fanger dine besøgendes interesse og dermed giver flest tilmeldinger?

Og hvordan bliver du bedre til at skrive overskrifter?

Det er dette du har splittesten til, for med reglerne kan du vise indholdet af flere sider på den samme URL - og du kan udsende flere forskellige e-mails under den samme e-mail udsendelse eller autoresponder udsendelse.

Hvis du vil køre en A-B split test kan du f.eks. sende e-mail A til 10% af dine modtagere af nyhedsmails og e-mail B til 10% af dine modtagere af nyhedsmails.

Når du har erfaret hvilken e-mail der fungerer bedst, kan du sende den bedste e-mail til de resterende 80% af din mailingliste. Herved har kun 10% fået din dårligste e-mail – og du har lært noget i processen.

Men du kan i CMSjet anvende til mange, mange andre ting.

Du kan f.eks. finde ud af om:

  • side A, B, C eller D giver flest tilmeldinger eller salg når folk besøger din hjemmeside
     
  • nyhedsbrev A, B, C eller D bliver åbnet mest
     
  • Åbner dine ”gamle” tilmeldinger dine nyhedsbreve i lige så stort omfang som dine nyeste tilmeldinger eller er de blevet ligeglade med hvad du skriver? Hvis ja, hvorfor?
     
  • Skal du sende billeder med i dine nyhedsbreve og hvis ja, hvilket billede giver flest salg?

Fællesnævneren er, at du kan finde ud af ting der før var umulige at kunne udtale sig om:

Er dette bedre end dette?

 

 

iMARKETING - Jernbanegade 23 B - 4000 Roskilde - Tlf.: 47 17 32 64 - E-mail: info@imarketing.dk - Hjemmeside: www.imarketing.dk

Cookies

    
Websitet bruger cookies for at forbedre din oplevelse, vurdere brugen af de enkelte elementer på websitet og til at støtte markedsføringen af vores services. Ved at klikke videre på websitet accepterer du websitets brug af cookies.  Læs mere om websitets cookies.